حقایقی از کتب اهل سنت

*صراط حق*

حقایقی از کتب اهل سنت

*صراط حق*

حقایقی از کتب اهل سنت

اسکن کتب اهل سنت و وهابیت / آدرس تلگرام ما جهت دریافت مطالب: https://telegram.me/seratehaq

ولایت تکوینی خلیفه دوم عمر بن خطاب+اسکن

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۹ ب.ظ

ولایت تکوینی خلیفه دوم عمر بن خطاب+اسکن

ولایت تکوینی خلیفه دوم عمر بن خطاب😱😱😱


😳😳😳عناصر چهار گانه(آب،آتش،خاک،هوا) در اختیار عمر بن خطاب.


✅یکی از عقائد شیعه بحث جایگاه ائمه در عالم هستی می باشد که در این مورد کتاب های بسیاری نوشته شده است و علماء از آیات قران و روایات شیعه و اهل سنت این مسئله را ثابت کردند که ائمه واسطه فیض بین خدا و بشر هستند.


😡😡در مورد این عقیده متاسفانه مخالفین شیعه به خصوص وهابیون توهین های زیادی را به شیعه وارد میکنند و شیعیان را مشرک خطاب  می کنند.


👌👌حال ما از منابع اهل سنت مدرکی را ارائه میکنیم که بزرگان اهل سنت همین عقیده شیعه را در مورد خلفاء اهل سنت داشته اند، به طور مثال محمد یوسف کاندهلوی از بزرگترین علمای اهل سنت دیوبند فرزند محمد الیاس کاندهلوی موسس جماعت تبلیغ ، در کتابی که برای جماعت تبلیغ نوشته است در مورد خلیفه دوم مطالب جالبی را بیان میکند و مدعی می شود که 👈👈خداوند عناصر چهار گانه را (آب،آتش،خاک،هوا) در اختیار عمر بن خطاب قرار داده است.👉👉


👳مولوی کاندهلوی:
✍️و همچنین الله عناصر اربعه را در اختیار مؤمنان قرار می دهد، چنان که در گذشته برای انبیا و صحابه بزرگوار و بزرگان دین قرار داده بود.
عناصر اربعه عبارتند از:
✅ 1-آب
✅ 2-خاک
✅ 3-هوا
✅ 4-آتش


👈آب: برای حضرت موسی و برای حضرت عمر مسخر گردید. در دریا برای حضرت موسی دوازده راه باز شد و آب رودخانه نیل به حکم سیدنا عمر بالا آمد. 


👈خاک: الله  زمین را در اختیار حضرت موسی قرار دادند تا این که به اذن و اراده ی الله ، قارون را فرو برد. و همچنین هنگامی که در مدینه زلزله شد با اشاره ی حضرت عمر آرام گرفت.


  👈هوا: به اراده الله در اختیار حضرت سلیمان در آمد و تخت او را جابجا می کرد. و همچنین فرمان حضرت عمر را از بالای منبر در مدینه، به گوش امیر لشکر مؤمنین (سار عه) در ایران (نهاوند) رسانید.


👈آتش: به اراده الله برای حضرت ابراهیم گلستان شد. و نیز در مدینه آتش سوزی شد، حضرت علی به صحابه ای به نام تمیم داری دستور داد که آتش را برگردان و ایشان نیز با ورد ( الله اکبر) آتش را برگرداند. و نیز در یمن پادشاه ظالمی بنام اسود عنسی یکی از تابعین را بنام ( عبدالله بن ثوب ) در آتش انداخت و ایشان سه روز در آتش بودند، ولی آتش ایشان را نسوزاند. و وقایع بسیار دیگری نیز وجود دارد که در کتب دینی آمده است.
 
📚شش صفات دعوت و تبلیغ مولانا محمد یوسف کاندهلوی ص 21
 
🔰سوالات ما از مخالفین:

☺️☺️☺️با توجه به سخن مولوی کاندهلوی آیا وی هم مشرک است؟ به راستی پاسخ اهل سنت در قبال عقیده مولوی کاندهلوی چیست؟






۹۶/۰۳/۰۵
صراط حق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.