حقایقی از کتب اهل سنت

*صراط حق*

حقایقی از کتب اهل سنت

*صراط حق*

حقایقی از کتب اهل سنت

اسکن کتب اهل سنت و وهابیت / آدرس تلگرام ما جهت دریافت مطالب: https://telegram.me/seratehaq

شکوه‌ی حضرت فاطمه علیها السلام در پیشگاه خداوند متعال


شیخ صدوق پیرامون ظلم های روا شده در حق حضرت زهرا سلام الله علیها و کشتن فرزند ایشان یعنی حضرت محسن سلام الله علیه، شکوائیه ایشان را چنین نقل می کند:


 قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وآله‏ إِذَا کَانَ یَوْمُ الْقِیَامَةِ تُقْبِلُ ابْنَتِی فَاطِمَةُ عَلَى نَاقَةٍ مِنْ نُوقِ الْجَنَّةِ ... وَ تَقُولُ إِلَهِی وَ سَیِّدِی احْکُمْ بَیْنِی وَ بَیْنَ‏ مَنْ‏ ظَلَمَنِی‏. اللَّهُمَّ احْکُمْ بَیْنِی وَ بَیْنَ مَنْ قَتَلَ وُلْدِی... .

رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمود: چون روز قیامت شود، دخترم فاطمه بر ناقه‏ اى از ناقه‏ هاى بهشت سوار شده و به محشر رو کند... و می‌گوید:‌ ای خدای من و سید من، میان من و کسانی‌که بر من ظلم کرده اند خودت داوری نما. خدایا میان من و آنان که فرزندم را کشته اند داوری کن... .


امالی شیخ صدوق، ص 25


اللهم العن قاتلی فاطمة الزهرا سلام الله علیها

 

۹۴/۱۲/۱۹
صراط حق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.