حقایقی از کتب اهل سنت

*صراط حق*

حقایقی از کتب اهل سنت

*صراط حق*

حقایقی از کتب اهل سنت

اسکن کتب اهل سنت و وهابیت / آدرس تلگرام ما جهت دریافت مطالب: https://telegram.me/seratehaq

آیا می دانید برخی از زنان از ابوبکر و عمر و عثمان شجاع تر بودند؟؟؟

 

چند نکته ساده و نتیجه با خود شما:

 

فرار از جنگ ها از بزرگترین گناهان است

 

1.یکی از بزرگ ترین گناه ها از منظر علمای اهل سنت، فرار از جنگ هاست:


ر ک: تفسیر ابن کثیر با سند صحیح، ج 1 ص 487 و...

 

فرار خلفاء از جنگ ها:


2.عمر بن خطاب: من در جنگ احد مانند بز کوهی فرار می کردم.


ر ک: تفسیر طبری با *سند صحیح*، ج 4، ص144

 

3.فرار عمر در جنگ خیبر:


الکتاب المصنف فی الأحادیث والآثار، ج 7، ص 396، ح 36894 ، البحر الزخار، ج 11، ص 327، ح5140، جامع الاحادیث، ج 16، ص 135، ح 7406

 

4.فرار عمر در جنگ حنین:


صحیح البخاری، ج 4، ص 1570 ، سبل الهدى والرشاد فی سیرة خیر العباد، ج 5، ص 331

 

5.فرار ابوبکر در جنگ احد:


الاستذکار الجامع لمذاهب فقهاء الأمصار، ج 3، ص 248، لباب الآداب، ج 1، ص 54

 

6.فرار ابوبکر در جنگ خیبر:


البحر الزخار (مسند البزار) ج2 ص، 136 ، الکتاب المصنف فی الأحادیث والآثار، ج 7 ص 394

 

7.فرار عثمان در جنگ احد:


صحیح البخاری، ج 3، ص 1352، البدایة والنهایة، ج 7 ،ص 207، تفسیر القرآن العظیم، ج 1، ص 415

و...


دفاع برخی از زنان از پیامبر در جنگ ها:


8.ام عمارة نقل می کند روزی که در جنگ؛ مسلمانان! فرار می کردند، من یک سقاء بودم که به سمت پیامبر آمدم و از آن حضرت دفاع کردم تا زخمی شدم.


السیرة النبویة، ج4، ص30 و البدایة والنهایة، ج4، ص34 و...


9.شجاعت صفیه در جنگ احد و خندق:


ر ک: الإصابة ج4 ص439 ، سنن الکبری، ج6، ص308


ام سلیم، اسماء بنت یزید و...


توجه: آدرس ها بر اساس نرم افزار الجامع الکبیر، ساخته خود وهابیون است.


قضاوت با شما...

۹۵/۰۱/۰۳
صراط حق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.